پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

کفش دوزک

دیشب خواب دیدم دختر بچه شدم.بعد توی مدرسه هستیم ولی مغنعه نداریم شاید مهد بوده آخه یه لباس قرمز با خال های خاکستری تنم بود و از این یقه برگردون ها بود سفیدا از اونا داره لباسم (کوچیک که بودم لباس این شکلی داشتم)بعد داریم عکس می ندازیم...بعد من هی فضولی می کنم...خیلی شبیه به خودم بود فقط موهاش بلند بود مثل الانم بود...بچه که بودم هرگز موهام بلند نبود...خیلی دختر بچه ه خوشگل بود...ضایعش اینجاس که تپل بود.
نظرات 1 + ارسال نظر
nima چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://nimafatehi.blogsky.com

تو بودی یا نبودی؟
فرقی هم نمی کنه.
فرقی هم می کنه؟

هم سبک هستیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد