پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

داستان

مثل وقتی که به طرف می گن اینا همش قصه اس شدم...هی داستان می نویسم تو نقش اولشی...یه بار پیرزنی یه بار مگس یه بار برس مویی یه بار ماشین...اما اینا همش قصه اس... 

 

تمام دیروز رو یه نفس زندگی کردم که نفهمم سال ها پیش چه عظیم بود این روز ...که فکر کنم این روز توی تقویم نیست...و هیچ جای دیگه هم نیست.هیس دیگه صدام نکن که فکر کنم تو هم نیستی...چه لج بازی می کنی...چه بازیه لجی می کنی...چه لج...چه بازی

قهر در قهر

هی عصبانیت می کنم از عمد...هی لج ات رو در می آرم...هی ناز می کنم...یکم که بی خبر می شم ازت ............قاطی می کنم....قاطی ام.

کلا

جدیدا عاشق اونایی می شم که خیلی پیگیرم می شن 

قبلنا عاشق اونایی می شدم که محلم نمی دادن 

کلا تو هر جور بشی من یه جوری عاشق ات می شم