پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

جواب

جوابه مرحله اول کنکور دولتی ارشد اومد...مجاز شدم...باورم نمی شه...آخرین کنکوره این دوره...که واسه فراگیر ارشد بود رو جمعه گذشته گذروندم...چقد حال داد این روزا گردش و تاتر و خرید و رستوران و....نانا هم بود...خیلی خوش گذشت...دم دره حوزه هم خیلی حال داد...ناهار ه قبل از امتحان...خوشحالم چقد ...

نظرات 6 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

خوبه
امیدوارم بهترم بشه
خوش باشی

کاش زیاد بیای اینجا...خودمم کم میام البته...کار یونیه اونورم هم داره درست میشه...مرحله اول پذیرفته شدم...۱ماهو نیم دیگه باس دوباره برم ترکیه...آرزو کن بشه...این بار که اصن بم گیر ندادن..ممنون که میای...

بابک سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

من زیاد میام (البت نه خیلی زیاد)
خوبه که برا چیزی که دوست داری تلاش کنی.
نگران نباش به هدفت می رسی
خوش باش و خوش بگذرون

چیزایی که اینجا می نویسم چیزاییه که توو بلاگه خودم یا توو ژیج های دیگم نمی تونم بنویسم...اینجا آداب و سبک ندارن نوشته هام...توو قالب نمی ذارم نوشته هام و اینجا...برام آرزو کن...بابک...معجزه همون تجسم ماست...خوب تجسم کنیم...(آیکن های مهربون و ساکت و لبخند)

بابک یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

بهترین ها رو برات آرزو می کنم
خوشحالم که خوشحالی

زنبق چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

به بابک:ممنون از آرزوهات....داره درست و یا غلط اون چیزی می شه که واسش تلاش می کردم...

بابک شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

خوبه
دنیای جدید
تجربه های جدید
موفق باشی
احتمالن این دفه آخریه که با هم حرف می زنیم (البت اگه بشه به این کامنتا و جواباش بشه گفت حرف زدن)
مراقب خودت باش
امیدوارم خدات نگهدارت باشه دوست بی نام و نشون من

ذنبق پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

بابک جان..ممنون که میای اینجا و کامنت می ذاری...دارم می رم...جواب دانشگاهه اومده ...پذیرشم کردن...آرزو یادت نره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد