پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

پوسته بیرونی غم

درد و غم های ما بسی با ارزش تر از این ماجرا هاست

نیرومند

 

توان پاسخ دادنت را ندارم...پیش تر ها همه ی توانم را صرف شنیدنت کردم . 

نظرات 7 + ارسال نظر
من شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://kharnevesht.blogsky.com/

sharjet tamom shod?

آره ..اما دارم ریشارژ می کنم...

ساسان م شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.

راستش...حس بانک رفتن نیست...ضمن اینکه اینقد از این بی ادبا که نمی خونن فقط لینک می ذارن بدم می آد....لامصب یه خطه همش.

بابک شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

باشه
هر جور تو بخوای

احیانا تو فصل الخطاب این پست نیستی.

من شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://kharnevesht.blogsky.com/

nemidonam goshie jadide samsung ro didi ya na
khodesh ba nore khorshid sharj mishe
noktash paie khodet

استعارتون عالی بود...ممنون

شهاب شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین عکس های موبایل لینک کن بعد بهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتم

بی خیال...کجای این بلاگ زیباست؟؟!!!محتوا کجاش بود...درست نیست آدمی به سن و سال شما اینقد دروغ بگه...خجالت بکشید

بابک شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

احیانا منم در مورد این پست نظری ندادم

هوم.

گمشده یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

باید شاد باشم، اوضاع رو به راه است. اما غمگینم. به اندازۀ تمام روزهایی که زندگی کردم غمگینم. من از شاد بودن می‌ترسم. از تمام شدن خوشبختیم وحشت دارم. این آب‌های شور یک‌روز مرا خواهند برد، ماهی‌ها تکه تکه‌ام خواهند کرد و این حرف‌ها هیچ ربطی به پستت نداشت.

توی میعاد گاه ها فقط حرف می زنند و می شنوند...قانونی مبنی بر اینکه این حرف ها معنا یا ربط داشته باشند وجود ندارد...امشب آمدم که از استرس بنویسم واسهال که برادرانه توامان هستند...اما کامنت مهربان و بی ربط ات حالم را خوب کرد...توی این فکرم که همانقدر که تویه بی نشان برای من عالی هستی آیا من نیز در وقت بی نشانی برای دوستانم کیف داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد